Kurikularno planiranje – Stručnost u razvoju obrazovnih programa
Na temelju dugogodišnjeg iskustva, naš rad u kurikularnom planiranju usmjeren je na povezivanje obrazovanja i tržišta rada, u skladu s najvišim standardima Hrvatskog kvalifikacijskog okvira (HKO). Kroz kontinuirani angažman, razvijamo obrazovne programe koji odgovaraju stvarnim potrebama tržišta i omogućuju polaznicima stjecanje ključnih kompetencija potrebnih za uspjeh.
Važnost HKO-a u obrazovnom sustavu
HKO metodologija omogućava strukturiran pristup razvoju obrazovnih programa s naglaskom na ishode učenja i kompetencije. Kroz HKO osiguravamo fleksibilnost i prilagodbu obrazovnih programa specifičnim potrebama poslodavaca, čime doprinosimo povezivanju obrazovnog sektora s tržištem rada.
Usklađivanje obrazovanja s potrebama tržišta rada
Naše iskustvo pokazuje važnost bliske suradnje s poslodavcima, industrijskim stručnjacima i institucijama kako bi obrazovni programi ostali relevantni i u skladu s promjenama na tržištu rada. Kroz razvoj programa koji obuhvaćaju suvremene tehnologije i metode, omogućujemo polaznicima stjecanje znanja i vještina koje su primjenjive u stvarnim radnim uvjetima.
Organizacija radionica i osiguranje kvalitete programa
Obrtničko učilište organizira radionice na kojima nastavnici, zajedno s našim stručnjacima, temeljito rade na razvoju kurikuluma. Na radionicama se osigurava kvaliteta programa i njegova prilagodba potrebama tržišta rada, čime se omogućava praktična primjenjivost programa za polaznike.
Naši angažmani u kurikularnom planiranju
Naše aktivnosti uključuju:
- Razvoj standarda zanimanja koji reflektiraju zahtjeve radnih mjesta
- Izradu skupova kompetencija usklađenih s industrijskim potrebama i HKO standardima
- Definiciju standarda kvalifikacije kao temelja za profesionalne kompetencije
- Razvoj skupova ishoda učenja koji definiraju znanja i vještine polaznika
- Izradu strukovnih kurikula i studijskih programa prilagođenih specifičnostima industrije
- Razvoj mikrokvalifikacija i djelomičnih kvalifikacija koje omogućuju stjecanje specifičnih vještina u kraćem vremenu
Reference: