Obrtničko učilište
projekt AEQUALIS4TCLF

Održan četvrti partnerski sastanak

Četvrti partnerski sastanak projekta AEQUALIS4TCLF održan je online dana 2. srpnja 2024. godine na kojemu su sudjelovala 30 predstavnika iz 18 partnerskih institucija s ciljem evaluacije provedenih aktivnosti i koordinacije provedbe budućih aktivnosti.

U okviru radnog paketa 1 – Pedro Gonçalves, govorio je o logističkom aspektu sljedećeg partnerskog sastanka koji će se održati u živo u Vilniusu 11. i 12. rujna 2024. Sudionicima sastanka je prezentiran okvirni raspored i teme projektnog sastanka.

U okviru radnog paketa 2 – partneri iz CEC istaknuli su važnost popunjavanja baze ključnih dionika po regijama u pojedinoj partnerskoj državi. Ključni dionici (min. 6 po regiji) će imati veliku ulogu u razvoju i implementaciji Pakta vještina (eng. Pact for Skills) na regionalnoj razini.

U okviru radnog paketa 3 - procjena potreba za vještinama i identifikacija nedostataka, predstavljena je finalna anketa o budućim vještinama i industrijskim trendovima koja dizajnirana kako bi identificirala specifične praznine i potrebe za vještinama u TCLF sektorima u različitim ciljnim zemljama. Pripremljen je model i upute koje će se slati ključnim dionicima kako bi se kroz anketu prikupilo što više odgovora. Anketa će biti dostupna za ispunjavanje do 30. rujna 2024. nakon čega će odgovorni partneri (ATOK) prezentirati rezultate kroz izvještaj u listopadu 2024.

U okviru radnog paketa 4 – partneri AMST su temeljem provedene analize istaknuli zanimljive rezultate vezane postojeće programe obrazovanja u sektoru TCLF:

  • Postoji kritična potreba da se tehnologija i održivost dublje integriraju u postojeće nastavne planove i programe. Ta su područja znatno podzastupljena, osobito na nižim i srednjim razinama obrazovanja.
  • Održivost i digitalizacija često se uvode u završnim godinama obrazovanja, propuštajući ranije prilike za ugrađivanje ovih ključnih vještina.
  • Naglasak na tradicionalnim vještinama i dalje je jak, ali postoji sve veće priznanje potrebe za uključivanjem suvremenijih vještina poput upotrebe digitalnih alata i održivih praksi u nastavne planove i programe.

Ističu da bi u budućnosti trebalo razmotriti sljedeće:

  • razviti model 'trening-the-trainer' kako bi se poboljšalo širenje novih vještina i metodologija među edukatorima i trenerima.
  • Razviti kontinuiranu suradnja s dionicima u industriji kako bi se osiguralo da nastavni planovi i programi ostanu relevantni i odgovaraju rastućim potrebama TCLF sektora.

U okviru radnog paketa 9 – diseminacija, komunikacija i eksploatacija rezultata, Christina Gatti iz Euratexa istaknula je obvezu svih partnera da ažurno objavljuju informacije i diseminiraju projekt Aequalis kroz svoje redovne aktivnosti te o istom vode evidenciju i informiraju koordinatora projekta.

Komentari

Još nema komentara na ovaj članak. Budite prvi!