Projekt AEQUALIS4TCLF
Održan treći partnerski sastanak
Treći partnerski sastanak projekta AEQUALIS4TCLF održan je putem online platforme 07.06.2024.godine na kojemu su sudjelovala 33 predstavnika iz 18 partnerskih institucija s ciljem evaluacije dosadašnjih aktivnosti kao i strateškom planiranju i raspodjeli daljnjih zaduženja.
U okviru radnog paketa 1 – projektni menadžment i administracija, diskusijom su obuhvaćena tematska područja vezana uz korištenje digitalnih alata prilikom provedbe aktivnosti. Jedna od glavnih tema sastanka usmjerena je na detaljnu raspravu o upravljanju budžetom, naglašavajući fleksibilnost i alokaciju unutar projektnog budžeta. Nakon detaljne i sveobuhvatne rasprave o buđenim stavkama raznih aktivnosti unutar svakog radnog paketa, utvrđena su pravila realokacije sredstava na svima jasan i razumljiv način. Rasprava je također naglasila ključnu ulogu internog izvještavanja. Naglašena je strateška važnost redovitih konzorcijskih sastanaka, te posebno njihova uloga u održavanju agilnosti projekta i osiguravanju usklađenosti među partnerima. Koordinatori su predložili završni virtualni sastanak u srpnju prije ljetne stanke kako bi se pratili važni zadaci i pripremili za fizički sastanak zakazan za rujan u Vilniusu, Litva.
U okviru radnog paketa 2 , diskusijom je obuhvaćena međuprojektna suradnja (SkillBridge i METASKILLS), naglašavajući važnost strateške koordinacije kako bi se iskoristile sinergije i spriječilo preklapanje sa srodnim projektima. Jedan od primarnih fokusa partnera CEC je razvoj strategije za učinkovito uključivanje obrazovnih centara što uključuje temeljito razumijevanje ciljeva i rezultata projekta prije iniciranja partnerstava. Cilj je osigurati da su suradnje smislene i da su obrazovni pružatelji dobro pripremljeni za integraciju uvida i rezultata projekta. Ujedno u planu je provedba serije od sedam webinara usmjerenih na obrazovne centre - inicijativa je osmišljena kako bi obrazovne partnere držala informiranima i uključenima tijekom cijelog životnog ciklusa projekta. Prvi webinar je planiran za rujan/listopad ove godine. Vezano uz mapiranje regionalnih dionika, ulaže se značajan napor u mapiranje i uključivanje regionalnih dionika. Mapiranje uključuje identifikaciju ključnih javnih vlasti, obrazovnih pružatelja i industrijskih tijela u različitim regijama. Cilj je uključiti dionike u razvoj i implementaciju regionalnih strategija vještina, osiguravajući da su rezultati projekta dobro integrirani u lokalne kontekste i potrebe.
U okviru radnog paketa 3 - procjena potreba za vještinama i identifikacija nedostataka, istaknut je dovršetak jedne od aktivnosti unutar radnog paketa 3 i predstavljena je anketa o budućim vještinama i industrijskim trendovima koja dizajnirana kako bi identificirala specifične praznine i potrebe za vještinama u TCLF sektorima u različitim ciljnim zemljama. Naglašena je potreba aktivnog sudjelovanja svih partnera u diseminaciji ankete i prikupljanju odgovora budući da je ona ključna za što točnije odgovaranje na promjenjive zahtjeve same industrije.
U okviru radnog paketa 4 – razvoj kurikuluma, provedena je analiza koja je otkrila da, iako su neki programi potpuno posvećeni suvremenim potrebama—poput prvostupničkih studija iz pametnog održivog dizajna i magistarskih studija iz održivog menadžmenta—većina navedenih programa je općenitija. Navedeno uključuje i razne tečajeve iz modnog dizajna i poslovanja. Naglašeno je da postoji značajna potreba za detaljnijim informacijama o tome kako su specifične komponente vještina integrirane u ove šire programe. Partneri su pozvani da pruže detaljnije informacije o sadržaju navedenih programa, s posebnim naglaskom na razgradnju sveobuhvatnih programa na pojedinačne tečajeve ili module gdje se podučavaju nove vještine relevantne za budućnost industrije.
Tema sastanka je bila i rasprava o diseminaciji projektnih aktivnosti gdje je istaknuta važnost korištenja novoizrađenih promotivnih materijala kao i o važnosti jasne i direktne komunikacije ne samo između partnerskih institucija već i unutar svake partnerske organizacije zasebno. Naglašeno je da svaka partnerska organizacija treba odrediti specifičnu kontaktnu osobu za komunikaciju unutar svog tima kako bi se bolje podržao proces diseminacije i osiguralo da se komunikacije usmjeravaju samo na članove tima koji su izravno uključeni.
Sastanak je završen uz jasno očekivane ishode za naredni period provedbe, kao i međusobnu zahvalnost svih uključenih partnera na doprinosu zajedničkom cilju u provedbi projektnih aktivnosti.
Comments
No comments yet. Be the first to comment!